Rukouksia kuuleva Jumala

Jumala vastaa rukouksiimme, vaikka emme edes ymmärrä, mitä pyydämme. Konkreettisesti koin sen tänä aamuna, kun luin Kronologista Raamattuani ja löysin sieltä vuoden takaisen rukoukseni:

Herra, minun sydämeni elää sinulle,
anna rauha hengelleni,
vahvista minua,
tee minut terveeksi!
Jes 38:16

En käsittänyt vuosi sitten, että minä voisin oikeasti parantua, koska puolisonihan meillä on sairas enkä minä! Minä olen ollut vain uupunut ja väsynyt.

Mutta elokuussa koin lyhyessä ajassa toipumisen, joka tuntuu ihmeeltä aina vaan: kun herään, en ole uupunut! Väsynyt voin olla, mutta en sairaan väsynyt. Kiitos Jumalalle, hän on elävä ja todellinen!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?