Yleisesti ottaen kiitosmieli

Mietin, mikä tänään eniten ilahduttaa, mutta en keksi vain yhtä asiaa. Niitä on useita:

- jaksoin käydä kaupassa, minulla oli rahaa ostaa ruokaa
- yskänlääkkeeseenkin oli varaa
- minulla on auto, jolla voin mennä asioille, kun olen huonokuntoinen
- on perhe, on ystäviä
- vaikka olen flunssainen, voin tehdä monenlaista
- flunssan takia saan olla vaan kotona ja levätä
- on tulossa kristikunnan suuri juhla, pääsiäinen, ja minä saan juhlia sitä, koska minun Vapahtajani ei ole vain kuollut puolestani, vaan on noussut kuolleista ja sen takia minullakin on iankaikkinen elämä Jumalan yhteydessä.

Ei hän ole täällä. Hän on noussut kuolleista, niin kuin hän sanoi.
        Matt 28:6

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?