Kiitos lepopäivästä!

Kiva herätä kohtalaisen virkeänä ilman päänsärkyä. Ukkosluonteinen ilma kai on sitä saanut aikaan viime aikoina kuten ylenmääräistä väsymystäkin.

Olin aikeissa lähteä kävelyseuran mukana 10 km:n lenkille. Soitin kuitenkin sairaalaan ja kuulin, että Arilla on aloitettu antibiootti. Päätin mennä sairaalaan tarkistamaan tilanteen.

Kolmelta vietämme seurakunnassa yhteisöpäivää. Se tarkoittaa sitä, että syömme yhdessä, kukin tuo yhteiseen pöytään sitä, mitä olemme sopineet. Minä vien mustikkapiirakkaa kolmelle, jälkiruokaa siis.

Ruokailun jälkeen pastori pitää opetuksen aiheesta, mitä paimenvirka tarkoittaa. Sitten meillä on messu. Vietämme siis monta tuntia yhdessä ja niin varmaan toimittiin myös alkuseurakunnan aikoina. Yhdessä olo oli ja on tärkeää. Seura tekee kaltaisekseen, sanotaan myös.

Kun minulla on sydämessäni paljon murheita,
niin sinä, Herra, lohdutat minua.

Kommentit

  1. Vielä on päivää jäljellä sen verran, että ehdin jättää Paulan-päivälle tervehdykseni!
    Onnea ja siunausta! <3

    VastaaPoista
  2. Haa!:D
    Tuohon jäikin merkiksi kellonaika 13:28, vaikka kello oikeasti oli sillä hetkellä 23:28!

    VastaaPoista
  3. Kiitos, Nurkkalintu <3
    Onneksi muillakin näyttävät nuo kellonajat olevan sekaisin eikä vain minulla; harmittaa, kun en osaa paremmin näitä nettijuttuja, mutta sillä mennään, mitä on annettu :D
    Siunausta sinulle, Nukkis :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?