Apostolin kyydillä

Eilen ja tänään olen kävellyt töihin, sillä pakkasta on jälleen yli 10 astetta aamulla ja olen flunssainen. Kävellessä henkeen ei ota kylmä ilma samoin kuin pyöräillessäni.

Kävellessä ehtii myös ajatella enemmän tai ainakin hitaammin, siltä tuntuu.

Flunssaisena olen aina henkisesti myös huonokuntoinen ja alavireinen. Tänä aamuna Pyhä Henki lohdutti minua koko matkan, sillä hän muistutti minua eräästä säveltämästäni raamatun kohdasta ja lauloin sitä koko matkan:

Herra, kuule minua!
Huomaa huokaukseni!
Kuninkaani ja Jumalani, 
kuule kun huudan sinulta apua!
Sinua minä rukoilen,
Herra, jo aamulla, kuulet ääneni.
Aamun hetkellä tuon, sinulle kiitoksen
ja odotan vastaustasi.
Iloitkoot kaikki, jotka sinuun turvaavat,
loppumaton olkoon heidän riemunsa.
Sinä suojelet niitä, 
jotka rakastavat sinua!
Sinä olet heidän ilonsa lähde,
sinä Herra annat siunauksesi vanhurskaalle.
Sinun hyvyytesi suojaa häntä kuin kilpi!
 -Psalmista 5

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?