Kiitos ystävistä

Ystävät ovat lahjaa, mikä kulunut fraasi! Mutta niin vaan on, että ystävyyden syntymiseen tarvitaan aikaa ja jotain yhteistä.

Joskus se yhteinen voi olla sitäkin, että ollaan hyvin erilaisia. Erilaisuus yhdistää. On virkistävää, kun oppii uusia asioita.

Minä opin taannoin, että lenkille voi lähteä, mutta jos hetken kuluttua löytyy sopiva kivi meren rannassa ja tekee mieli istahtaa, sen voi tehdä! Minä olin luullut, että jos lenkille lähtee, lenkki on myös tehtävä aasta ööhön.

Joskus se aa - öö voi olla lähtöpaikasta kivelle ja takaisin. Suunnitelmia saa muuttaa, ei ole pakko olla aina niin kirjaimellinen!

Jeesuksen ystävyys on kuitenkin parasta, mitä minulle on tapahtunut. Hän on aina läsnä, niin usein kuin haluan hänelle puhua. Ja hän puhuu minulle aina, kun haluan häntä kuunnella. Hän tekee sen Sanassaan, mutta Hän voi puhua myös luomansa luonnon kautta, ihmisten ja eläintenkin kautta.

"Älä pelkää,
minä olen sinut lunastanut. 
Minä olen sinut nimeltä kutsunut.
Sinä olet minun.
Vuoret väistykööt 
ja kukkulat horjukoot,
mutta minun armoni ei sinusta väisty, 
eikä minun armonliittoni horju,
sanoo Herra, sinun armahtajasi."

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?