Alituiset pidot

Tänä iltana olen erityisen kiitollinen. Olen ollut huonovointinen reilun viikon, mutta tänään pääsin toisen kerran hierojalle ja sen jälkeen oloni kohentui.

En ole yli viikkoon voinut käydä mökillä, koska en ole kerta kaikkiaan jaksanut. Aamullakin tuntui vielä mahdottomalle ajatus nurmikonleikkuusta tai muusta.
Mutta hieronnan jälkeen tunsin jaksavani.

Ehkä ylitin taas voimani, se on minulle tyypillistä. Joka tapauksessa en vain hoidellut nurmikkoa talvikuntoon vaan tyhjensin ja pesin monen monta isoa kukkaruukkua järvessä, kuivatin ja laitoin varastoon. Sulatin jää-pakastekaapin ja mitähän vielä!

Auto pelakuita pursuten ajelin onnellisena kotiin.


Autuaita ne, joilla on mielessänsä pyhät matkat 
- en tiedä oliko tämä sellainen, mutta olen minä kiittänyt taivaallista Isääni!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?