Kokemuskirjana

Olin kirja, jota opiskelijat lainasivat. Istuin luokassa, ja sosionomiopiskelijat tulivat ryhmissä 20 minuutiksi kerrallaan luokseni. He kyselivät ja kuuntelivat, mitä minulla on kerrottavaa aiheesta "Virtahepo muutti meille!"

Kerroin neljälle eri ryhmälle jotain elämästäni. Se oli haastavaa ja mielenkiintoista. Rukoillen sen tein, että jotain voisin välittää nuorille, joilla on elämä edessään.

Kiitos Jumala niistä mahdollisuuksista, joita tänäänkin järjestit, että sain välittää sinun tuntemisesi tuoksua vain olemalla minä. Kiitos, että rakastat minua, enkä enää elä minä, vaan sinä, Kristus elät minussa!

"Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään.

Totisesti, totisesti: tulee aika -- ja se on jo nyt -- jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen. Ne, jotka sen kuulevat, saavat elää, sillä Isä, elämän lähde, on tehnyt myös Pojasta elämän lähteen. Isä on myös antanut hänelle tuomiovallan, koska hän on Ihmisen Poika.

Älkää ihmetelkö tätä! Tulee aika, jolloin kaikki, jotka lepäävät haudoissaan, kuulevat hänen äänensä. He nousevat haudoistaan -- hyvää tehneet elämän ylösnousemukseen, pahaa tehneet tuomion ylösnousemukseen.
-Joh 5:24-

Kommentit

  1. Hyvä kun välität nuorille Kristuksen tuoksua.
    Hyvää ja sinattua viikonloppua sinulle

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?