Työhön

Kuukauden kurssi takana. Olen kiitollinen sen annista. Sain taas ansioluettelon ja hakemuksen tehdyksi. Sellaisten teko on minusta aika uuvuttavaa, sen takia kurssin tuoma apu oli paikallaan.

Pääsen työkokeiluun, se on kiitosaihe. Työ on aivan erilaista, mitä olen ennen tehnyt, mutta hyvin kiinnostavaa: työtä maahanmuuttajanaisten ja heidän perheidensä kanssa. Odotan ilolla ja vähän jännitykselläkin työn alkamista.

Kysehän ei ole varsinaisesta "työstä", mutta sittenkin se on jotain säännöllistä ja oikeaa tekemistä. Ja tämän kautta ainakin näen, onko tämä sitä tekemistä, mikä on ominta minua näillä lahjoilla ja eväillä mitä minulla on.

Ps 7:18: Minä kiitän Herraa hänen vanhurskaudestansa ja veisaan Herran, Korkeimman, nimen kiitosta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?