Kiitosaihe

Tänä aamuna kiitän Jumalaa, että sain nousta uuteen aamuun. Vuoteessa mietin herätessäni, mikä päivä, mitä tänään. Ja aina ilo syttyy sydämeeni: ihana päivä tulossa!

Aloitin kolesterolilääkityksen eilen. Rukoilen sen auttavan ja tuovan terveyttä, ja uskon niin tapahtuvan.

Istuin ja luin Raamattua keinussani samalla, kun join aamukahviani, tapani mukaan. Sen jälkeen sain muutamassa tunnissa tehdyksi paljon asioita, ja olen siitä erityisen innoissani ja onnellinen. Voit lukea tämän päivän Ajankohtaisen (koti.mbnet.fi/phakkola)

2 Herra, kuule minua,
huomaa huokaukseni!
3 Kuninkaani ja Jumalani,
kuule, kun huudan sinulta apua.
Sinua minä rukoilen.

4
Herra, jo aamulla kuulet ääneni, aamun hetkellä tuon sinulle pyyntöni ja odotan vastaustasi.

8 Mutta minä saan tulla sinun temppeliisi suuren hyvyytesi tähden. Minä saan kumartaa pyhäkköösi päin, osoittaa sinulle kunnioitusta.

12 Iloitkoot kaikki, jotka sinuun turvaavat,
loppumaton olkoon heidän riemunsa!
Sinä suojelet niitä, jotka rakastavat sinua,
sinä olet heidän ilonsa lähde.


13
Sinä, Herra, annat siunauksesi vanhurskaalle,
sinun hyvyytesi suojaa häntä kuin kilpi.
-Ps 5

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?