Pelkkää kiitosta

Eilen herra Rex teki veroilmoitukseni viime vuodelta, tänään sain sen jo postiin. En osaa edes kuvailla, miten minua helpotti: joku hoiti minulle mahdottoman asian tuosta vaan.

Tänään olen tehnyt kaikkea sellaista, mikä on minulle mieluista.
Olen käynyt avannossa, saanut kirkasta valohoitoa auringosta -25 pakkasasteesta huolimatta.

Olin ompelupiirissä, kudoin sukkaa, makailin siellä sohvalla, join naisten kanssa kahvia. Luimme Raamattua ja rukoilimme käsitöiden ohessa.

Tein iltasella karkkipaperipussukoita: käden jälki, värit, kauneus: se kaikki hoitaa minua syvästi!

Kuuntelin raamattuohjelman deistä. Olen ollut omassa, hiljaisessa seurassani.

Sanon laulun sanoin:

Kuinka kiittäisin,
Herrani, hyvyydestäsi?
Millä maksaisin,
kaiken suuren rakkautesi?
Ei äänet enkeljoukkojenkaan,
kiitosta riitä laulamaan!
Se mitä sain, ja mitä vielä saan,
oon sulle velkaa vaan!

Siis kunnia sulle,
siis kunnia sulle,
siis kunnia sulle,
olet kaikkeni ain!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?