Olemisen onnea

Mitään erityistä ei tähän päivään ole liittynyt, mutta olen onnellinen. Kävin mieheni luona sairaalassa, olin vajaa kolme tuntia. Olen tyytyväinen, kun näen hänet virkeänä, pirteänä ja onnellisena. Silloin olen sitä itsekin.

Mielelläni olisin käynyt avannolla, mutta kun pohdin asioita, on pakko tunnustaa, etten ehdi kaikkea mitä tahtoisin. Kaupassa oli käytävä ja sairaalaan halusin mennä. Jotta en koko ajan lentäisi, avanto oli jätettävä.


Saunaan menin kaikessa rauhassa ja sen jälkeen olen lukenut romaania ja syönyt. Siis vaan tavallista olemista ja elämistä, elämän onnea arjessa.

Mikä on ihminen, että häntä muistat, tai ihmislapsi, että pidät hänestä huolen?-Ps 8:5

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?