Väsyttää

Flunssan jälkitilaa vai mitä, mutta veto on poissa. Minä, joka rakastan leipomista, suunnittelen kaupan tarjoamisia illalla saapuville ystäville.


Kiitosaiheeni on tänään se, että saan olla levossa, kun väsyttää. On omaa tilaa ja aikaa, jos vain ymmärrän sitä järjestää. On ystäviä, sukua ja perhettä, joiden puolteen voin kääntyä. On seurakunta, joka kantaa ja jossa saan raamatullista opetusta ja jossa meille opetetaan Jeesuksen tuntemista ja häntä ristinaulittuna.

Niinpä, kun minä tulin teidän tykönne, veljet, en tullut puheen tai viisauden loistolla teille Jumalan todistusta julistamaan. Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
Ja ollessani teidän tykönänne minä olin heikkouden vallassa ja pelossa ja suuressa vavistuksessa, ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja, vaan Hengen ja voiman osoittamista, ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.-1 Kor 2. luvusta

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?