Vertaistukea

On suloista lukea tai kuunnella ihmistä, jolla on samat arvot ja näkemykset kuin itsellä. Se vahvistaa ja rohkaisee.

Juhana Pohjolan saarna viime pyhältä hoitaa tällä hetkellä. Se löytyy www.lhpk.fi -sivulta ja sieltä saarnoista.

Samoin Juha Vähäsarjan päivän tekstit puhuvat sitä kieltä, johon sisimpäni sanoo aamen.



Lupaus kantaa, 28.4. hän siteeraa Jer 17:14:

Paranna sinä minut, Herra, niin minä paranen. Auta minua, niin minä saan avun. Sinua yksin minä ylistän!
Ylistän sinua, Jeesus, että minun ei tarvitse enää yrittää parantaa itseäni synnin vaivasta tai sairauksien tuskasta. Kiitos, että saan olla rakas lapsesi vaikka en parantunutkaan vaivoistani.
Armo riittää minulle, siinä on enemmän kuin tarpeeksi. Syntini ovat anteeksi annetut, olen saanut levon täydellisyyden tavoittelusta ja terveyden perässä juoksemisesta. Enää ei tarvitse pelätä. Tiedän, että kerran tulen olemaan täysin terve. - - jne.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?