Uusi päivä

Eilinen oli rankka päivä minulle. Illan katsoin vaaliohjelmaa ja menin nukkumaan puolen yön jälkeen hyvin väsyneenä.

Sain unen, ja kiitän siitä. Jokin aika sitten en jaksanut nukahtaa, jos olin liian poikki. Nyt vähän aikaa makoiltuani uni voittaa.

Unettomat ihmiset tietävät, mikä onni on saada nukkua yönsä hyvin! Sen takia minäkin olen useamman kerran tästä kirjoittanut.

Kuvahaun tulos haulle Kuvia nukkumaan menosta

(nettikuva)

Rauhassa minä käyn levolle ja nukun, sillä sinä, Herra, annat minun asua turvassa. -Ps 4:9

Kommentit

  1. On todella onni saada unesta kiinni.
    Kiitos ihanista postauksista.♥

    VastaaPoista
  2. Hyviä, siunattuja unia sinullekin, Sylvi <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?