Kiitos uudesta aamusta

Viime yönä nukuin aika huonosti. Oli vähän pelkoa, oli huonoa oloa. Mutta aamun tulo on aina ilo, sillä yö voi olla pelottava.

Pimeys ja yö kuuluvat yhteen. Myös pahuus on aina pimeyttä, salamyhkäisyyttä, jotain puistattavaa.

Jumalan armo on onneksi jatkuvasti uusi ja sama. Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Tänäänkin saan uskoa ja luottaa, että olen Jumalan hyvässä hoidossa, vaikka itsestäni tuntuisi miltä.

Iltayöstä lueskelin psalmia 91 monta kertaa ja tankkasin itselleni siitä turvaa:

Kaikkivaltiaan varjossa yöpyvä sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."

Kun hän huutaa minua, minä vastaan.

Hän tunnustaa minun nimeäni, siksi suojelen häntä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?