Parantuminen Hänen siipiensä alla

Vähitellen eheydyn, parannun, palaudun nopeammin. Tultuani reissusta kotiin eilen olin tapani mukaan aivan hajalla, kuin piesty. Hetkeen en tiennyt, miten päin olisin, mitä tekisin.

Mutta käveltyäni kauppaan ja takaisin soitti muuan ystävä ja juttelimme hetken. Kohta huomasin, että jaksankin jo kirjoittaa Ajankohtaisen ja kiitosaiheen tänne blogiin.

Tavallisesti olen valvonut aamuyöhön, koska olen ollut liian uupunut nukkuakseni: nyt nukahdin normaaliin aikaan, ennen yhtätoista ja heräsin kuuden, seitsemän aikaan.



Tulkaa, kaikki jotka palvelette Jumalaa, kuulkaa, kun minä kerron, mitä Jumala on minulle tehnyt. Minä huusin häntä avukseni ylistyslaulu jo kielelläni. - - Ylistetty olkoon Jumala! Hän ei torjunut rukoustani eikä kieltänyt minulta armoaan.

-Ps 66:16-20

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?