Pienten alkujen päivä


Onnellista Uutta Vuotta, 2012!

Koska uusi vuosi on alkamassa, on mukava aloittaa jotain uutta ja tärkeää. Olen jo jumpannut tänään, ja nyt kokeilen, osaisinko aloittaa IHAN ITSE blogia ilman, että lapseni joutuvat tekemään homman puolestani. Alku vaikuttaa mutkikkaalle.

Kiitosaihe tälle päivälle on se, että mieheni Ari ei ole kuumeessa, vaikka illalla oli. Siinä ilonaihetta minulle!

Rukousaihe sen sijaan on, minne hävisi virkkuukoukkuni! Olen konttaillut pitkin lattiaa iltayöstä sekä aamulla, mutta sitä ei löydy. Rukoilin asian puolesta, ja odotan, että saan myös vastauksen Jumalalta. Toisaalta: ehkä koukun katominen illalla oli jo viesti: älä tee pyhätöitä!

"Minä olen Herra,
Jahve on minun nimeni.
Kunniani kirkkautta minä en kenellekään luovuta,
en minulle kuuluvaa ylistystä jumalankuville.
Näettekö:
minkä olen ilmoittanut,
se on tapahtunut,
ja nyt minä ilmoitan uutta.
Ennen kuin se taimelle ehtii,
minä kerron sen teille."
-Jes 42:8,9

Kommentit

  1. Sain rukousvastauksen tälle päivälle; virkkuukoukku pysyy tosin piilossa edelleen.
    Löysin sen sijaan kadoksissa olleen lapaseni: luulin, että olen pudottanut sen sairaalaan muutama pyhä sitten, mutta tänään löysin sen yllättäen kirkosta!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?