Kuin Herran kukkarossa!

Kiitosaiheeni tänään ja eilen on se, että sain olla erään ystävän mökillä kaksi päivää. Rukoilimme paljon. Ei ollut kiirettä minnekään, oli aikaa olla yhdessä Jumalan sanan äärellä sekä kantaa toistemme asioita Jumalalle.

Siitäkin kiitän, että nukuin makeasti, vaikka arvelin, etten saa unta ollenkaan, sillä väsyin aika lailla, kun omaa hiljaista lepoa ei ollut paljon. Olisi ollut, mutta halusin olla toisten seurassa.

"Tulkaa minun luokseni,
kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat.
Minä annan teille levon.
Ottakaa minun ikeeni harteillenne
ja katsokaa minua:
minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä.
Näin teidän sielunne löytää levon."
-Mt 11:28,29

Kommentit

  1. Ihana pannerikuva.
    Kiitos käynnistä blogissani. löysin sitten tännekin ja liityin seuraasi.

    "Paljon on aihetta lapsella kiittää, Jumalan lahjoja kaikille riittää...
    Oikein hyvää ja siunattua alkanutta uutta vuotta sinulle!♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Sylvi! Olenpa iloinen, että tulit seuraani.

    Yhdessä polkua käydä saamme
    näin me ilot ja surut jaamme
    Herra on hyvä,
    suuri ja Pyhä
    hänelle ylistyslaulumme soi!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?