Kiitän Herraa!

Minä ylistän sinua, Herra, sillä sinä pelastit minut etkä sallinut viholliseni iloita minusta.
Herra, minun Jumalani, sinua minä huusin, ja sinä paransit minut. 
-Ps 30:2,3.

Näillä psalmin sanoilla kiitän Jumalaa tänään! Hän on hoitanut minut ylös uupumuksesta, niin että saatoin hakea työpaikkaa ja sain sen.

Tämä on ihmeellistä minun silmissäni!

Jumala puhui kuunnellessani eilen raamattutuntia. Opetuksen eräs osa-alue oli "kirjasto", ja mietin, että voisiko tuo todella olla viittaamassa siihen, että saan työn. Nimittäin työnhakuni suuntautui juuri kirjastoon.

Panin vain asian merkille, en hurrannut vielä asialle. Mutta kun asia selvisi, ymmärsin, että kyllä se tuli Herralta.

Sinä muutit minun murheeni ilokarkeloksi!

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?