Kiitollisen mielen alituiset pidot

Eilinen päivä oli jostain syystä erityisen ihmeellinen. Koin Jumalan täsmähoitoa ja rakkautta, vaikka sitähän se on joka päivä. Toisinaan sen vaan tuntee paremmin kuin muulloin.

Jaksoin herätä varhain verikokeita varten, vaikka yöuni oli ollut vähäinen.
Sain pyöräillä kauniissa aamussa.

Menin elämässäni toisen kerran kuntosalille. En olisi kai mennyt koskaan, mutta ystävältäni sain viikon ilmaislipun, jonka hän voitti arvonnassa.

Kuntosalilla sain onnistumisen kokemuksia, kun hiki valui silmille huhkiessani laitteissa. Infrapunasauna oli sekin uusi elämys: sai hikoilla, vaikka lämpöä oli vain 45 astetta. Pääni ei oikein kestä löylyjä.

Putipuhtaana marssin hierojalle. Christina on myös kognitiivinen terapeutti. Keskustelu hänen kanssaan oli hoitavaa sekin. Tulin hyvälle mielelle.

Ymmärsin oikein, miten Jumala on minua parantanut, olen kokenut kuin ihmeparanemisen synkän yön jälkeen:

- kynteni ovat ensi kertaa elämässäni kestävät (yleensä ohuet ja katkenneet heti)
- hiukseni kukoistavat, olen löytänyt itselleni sopivan pesuaineen (flow-tuote: teetree-luomusaippua - hiukset vahvistuneet ja kuohkeat).

Ulkoiset asiat ovat tietysti vain ulkoisia, mutta ne kertovat itselleni, miten voin itseni sisällä: voin paremmin kuin pitkään aikaan!

Moneen vuoteen en ole palautunut väsymyksestäni: uupuminen on ollut jatkuvaa ja alituista. Syke ei ole ikään kuin palannut normaalitasolle koskaan.

Nyt väsyn ja rasitun, mutta ihmeekseni palaudun, väsymys väistyy!

Minä ylistän sinua, Herra,
että pelastit minut
etkä sallinut viholliseni iloita minusta.

Herra, minun Jumalani,
sinua minä huusin avuksi,
ja sinä paransit minut.
-Ps 30:2,3.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?