Paljon on aihetta kiittää!

Olin kahden päivän matkalla Uumajassa. Ryhmämme koostui MS-yhdistyksen jäsenistä, osa potilaita, osa omaisia.

Huonekaverikseni sain itseäni nuoremman nätin rouvan. Hän oli ensi kertoja pyörätuoli mukanaan matkassa. Meillä oli yhteiset sävelet, oli ihastuttava tutustuminen.

Rukoilimme iltarukouksen yhdessä, kerroimme elämäntarinaamme. Luotasimme syviäkin asioita.

Erityisesti Jumala puhui minulle fyysisen terveyden lahjasta, sen merkityksestä. Minä kykenin ketterästi kiipeämään laivan kannelle ottamaan valokuvia. Minun oli helppo kävellä laivaan ja sieltä pois pitkiä nousevia tai laskevia käytäviä.

Huonetoverini kanssa menimme ensin laivan keulaan, sieltä hissillä ylös ja ramppien yli kannelle. Vessan ovet olivat myös raskaat ja kynnykset korkeat huonojalkaiselle. Minulle ne eivät tuottaneet vaikeuksia.

On terveellistä välillä nähdä, mitä omistaa. Tärkeintä on iakaikkisen elämän lahja Jeesuksen tähden. Mutta emme saa väheksyä myöskään terveyttä siltä osin kuin se on meillä tallella.

Minun sieluni ylistää Herraa
ja minun henkeni riemuitsee Jumalasta, 
pelastajastani.
Lk 1:46,47.

Kommentit

  1. Teillä hieno matka.
    näinhän se on.
    siunausta päiviisi.♥

    VastaaPoista
  2. Siunausta sinullekin, Sylvi <3
    Jumala siunasi totisesti matkamme.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?