Lupa kertoa Jeesuksesta!

Olin kokemuskirjana aamupäivän. Lähihoitajaopiskelijat saivat kysellä ja minä puhua. Kerroin elämäntarinaani. Oleellisena osana siihen kuuluu Jumalan apu.

En voi kertoa selviytymistarinaamme, ellen kerro, mistä olen voimat saanut. Ilman armoa ja tulevaisuuden toivoa en olisi kestänyt.

Kukaan ei liioin voi sanoa, että eihän tuo mitään, olisit pärjännyt ilman Jumalaakin. En olisi. En ainakaan katkeroitumatta ja uupumatta lopullisesti.

Rukousvastauksistakin kerroin. Niitä on ropsahdellut tämän tästä, suuria ja pieniä ihmeitä.

Tämän hetken iso ihme ja yllätys itselleni on se, että terveyteni kohenee selvästi, vähä vähältä. Kiitos siitä Jumalalle!

Minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.

Kommentit

  1. Mukavasti todettu, tuo kokemuskirjana oleminen.
    Ei sitä varmaan jaksaisikaan, ellei edes joskus saisi rukouksiinsa vastauksia. En minä ainakaan.

    VastaaPoista
  2. Olet siis saanut olla jumalan lähettiläänä kun olet kertonut kokemuksistasi.

    Hyvä on herraa kiittää.

    VastaaPoista
  3. Joo, on paljon kiitosaiheita :)
    Meillä on hyvä Jumala!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Unettomuus on mahdollisuus

Syntymäpäivä äidin, unhoon ei jäädä voi!

Kävellen terveeksi ja ehjemmäksi?